A Motoros Family mozgalom legfőbb célja, hogy közösségi összefogással mindenhol segítsen, ahol tud. Legyen az egy fontos társadalmi ügy vagy éppen egy váratlan esemény. A MOL Motoros Family 2014-2015 között minden hónapban karitatív ügyekért robogott. Szerveztünk véradást, adománygyűjtést, fákat ültettünk, motoros találkozókkal közösséget építettünk, a Family Gasztro Rally program keretén belül felfedeztük Magyarország ízeit, grillversenyt szerveztünk hazai sztárokkal, megszerveztük a közösségi segítségnyújtást, hogy a tagok különböző területeken is segítsék egymást.
A Motoros Family kreatív koncepciójának kidolgozása teljes egészében a GAP Média nevéhez kapcsolódik. A mozgalom életre hívását követő két évben sajtószervezési, online kommunikációs és kreatív tervezési munkákat végeztünk a MOL Magyarország megbízásából.
Tags: Kampánytervezés, Média és PR, Online