Ezer Lámpás Éjszakája

ezer_lampas_ejszakaja-1

A projekt leírása

Az Ezer Lámpás Éjszakája a GAP Média saját társadalmi célú programja. A kezdeményezést 2011-ben indítottuk el azzal a céllal, hogy felhívjuk a társadalom figyelmét a gyermekeltűnések aggasztó jelenségére a nemzetközileg is bejegyzett Eltűnt Gyermekek Világnapjához (május 25.) kapcsolódva. Célunk, hogy segítséget nyújtsunk az eltűnt gyermekek felkutatásában és felhívjuk a figyelmet a preventív intézkedések fontosságára. A program részeként meghonosítottuk a tejesdoboz akciót, melynek keretében termékek csomagolásán és digitális felületeken jelenítjük meg eltűnt fiatalkorúak fényképeit és adatait, és melynek segítségével több tucat fiatalkorút sikerült megtalálnunk. Évről évre egyre több városban rendezzük meg az Ezer Lámpás Éjszakáját országszerte, ahol jótékonysági koncerteken és felvilágosító programokon vehetnek részt az érdeklődők. Az esemény védjegyévé vált, amikor annak zárásaként több mint 10 000 világító léggömböt engedünk minden csatlakozó városban egyszerre a magasba, hogy jelképesen megmutassuk az elűnteknek a hazavezető utat.

Ügynökségünk nemcsak teljes körűen megszervezi a rendezvénysorozatot, de sajtóanyagok írásával, videók készítésével, ATL- és online kampánnyal juttatja el üzenetét többezer emberhez. Ezt egy közel 25 000 követővel rendelkező Facebook-oldallal, évente 200-nál is több sajtómegjelenéssel és TCR szpotokkal biztosítjuk.

 

bp_molino_600x200

 

2017-ben a kampány fő üzenete a nőkkel szembeni erőszak visszaszorítása.

Tevékenységek

Tags: Kampánytervezés, Média és PR, Online, Rendezvényszervezés, Video, Vizuális

Back to Top